dinsdag 28 februari 2012

The Body Shop Parfums

Parfum, ik houd ervan. De laatste tijd gebruik ik vooral twee geuren van The Body Shop. White Musk Libertine en Dreams Unlimited. Het zijn twee totaal verschillende geuren, maar allebei erg lekker.

White Musk Libertine
Het is een variatie op de originele White Musk. Die vind ik ook heerlijk ruiken, mijn moeder is ook fan van White Musk. Het is dan ook het eerste parfum wat ik gebruikte, of eigenlijk wat ik van mijn moeder leende.
Libertine is een vrouwelijk, sensueel en speels parfum. Op basis van muskus en met de zoete geur van Turks fruit, orchidee en slagroom.
Ik houd nooit zo van zoete geuren, White Musk Libertine is dan ook niet zo heel zoet. Ik vind het een heerlijke geur!

Ik heb de 30 ml Eau de Toilette, deze heb ik voor Sinterklaas gekregen. Deze zou ik zeker vaker kopen samen met meer producten uit de lijn.

Dreams Unlimited
Een compleet andere geur. Deze is veel frisser, maar ook erg lekker.
Het is geïnspireerd door de oprichtster van The Body Shop en staat voor positiviteit en kracht om vrouwen over de hele wereld hun dromen waar te laten maken.
De geur is op basis van cederhout met een beetje pittige chilipeperbloesem, iris, sinaasappelbloesem en zwarte bes.
Dit parfum doet me denken aan de lente, echt iets voor deze tijd van het jaar.



Ik heb de 50 ml Eau de  en de body butter. De geur blijft met alleen de parfum redelijk hangen. Maar als ik ook de butter gebruik houdt ie het de hele dag vol.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten